Milý deníčku...

pondělí 14. dubna 2014

Můj milý deníčku,
- tak nějak bych asi mohla deník začít, upřímně řečeno nejsem takový Čafoun Hafoun jako má bláznivá společnice, ale na tom vlastně tolik nezáleží...
Není toho moc zajímavého, co bych o sobě vyprávěla. Stručně - jmenuji se Anna, tady budu jako Enn Chaine, čili zkrátka Enn. :-) Je mi skoro 20, ale skoro, takže jsem stále náctileté děvče. I když je pravda, že jsem duševně vyspělejší než Natálka. :D
Dnes byl docela na nic den. V půl páté jsem přišla ze školy. Byly časy, kdy jsem školu nesnášela, hlavně v době, kdy jsem veřejně přišla s tím, že jsem homosexuálka - ale o tom až pak. Teď mi tolik nevadí. Přežívám. Příliš přátel nemám, teda vlastně skoro žádné - žádné opravdové, to jen ve škole. Navíc to dneska bylo přetestované... :-/
Dost už o škole, ta stejně nikoho nezajímá. První, co jsem udělala po příchodu domů, bylo, že jsem se proplížila domem, to abych nemusela vidět mámu nebo jejího manžela, vyběhla jsem schody nahoru a zamkla se u sebe. Naštěstí si mého příchodu nikdo nevšiml, nebo všiml, ale raději na sebe neupozorňoval, aby se mnou náhodou nemusel mluvit. No jo, moje rodina je ze mě nejspíš zklamaná. A pak jsem udělala to, co dělám tak ráda.
Lehla jsem si na postel, vzala do ruky Jiráska a začetla se - ehm, pokusila se o to. No, přečetla jsem asi čtyři stránky, pak jsem si řekla, že jsem na to moc unavená a raději si vzala Šampiona od Marie Lu. Chvíli jsem se rozhodovala kterého, mně se totiž nedopatřením sešla celá série dvakrát. No... nejdřív jsem si celou trilogii koupila, pak jsem dostala dva díly od mámy a jejího přítele a pak jsem v bazaru narazila na Šampiona za 65 i s poštovným, což jsem prostě nemohla nekoupit a usoudila, že bych to pak někdy mohla využít jako dárek či tak.
Takže, pak jsem si psala se sestřenkou a tak jsem se rozhodla jí udělat radost a věnovat jí trilogii do soutěže - cháchá, věnovat vyžádala jsem si na půjčení asi sedm knih do povinné četby, ano, jsem značně pozadu, ale následující čtyři roky si budu dávat střední podruhé, takže se to vždy hodí a ona dokonce, že mi dvě daruje, takže tak.
No a pak jsem se i se Šampionem vypravila k Natálce, kde jsem vlastně teď, čekám na ni až přijde z práce a moc se mi stýská. Nějak tu tu půl hodinu budu muset přežít... :-/

Inu, mimo můj zcela nudný život - chystám otevřít rubriku, kde vás nějak seznámíme s tím, jak vlastně vznikl ten náš vztah, tohle všechno a tak vůbec. :-) Mimo to chystáme vůbec mnoho věcí! :-)

To by bylo vše,
mějte se moc krásně,
Enn Chaine

PS: Odkaz na soutěž o trilogii Marie Lu!

0 komentářů:

Okomentovat

Za každý komentář budeme rády :)